onsdag 8 april 2009

Samla tankar

Så nu har jag i alla fall suttit och skrivit ner några rader om olika saker jag vill ta upp på bloggen. Flera är sådant jag redan skrivit om - emot porr, prostitution, objektifiering av kvinnokroppen i samhället, och flera andra saker - så det blir lite av en blandning mellan en sammanfattning och mera analyserande och problematiserande kring dessa saker.

Och Kanske mera, för det finns väldigt mycket att skriva om - en måste bara göra det och inte skjuta upp det hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Fast ibland kan de där tankarna behöva ligga oskrivna, för att liksom bli klara. Färdiga, mogna och dags att skörda.

    SvaraRadera
  2. Jo det är sant, mina tankar har legat oskrivna rätt så länge, det mesta har jag ju skrivit förut, här och på feminetik. Så det är inte precis nytt.

    Men en kan behöva repetera, för en fortsätter ju att funderar på det och det kommer nya tankar osv.

    SvaraRadera

Jag tillåter numera även anonyma kommentarer, som ett test så länge. Blir det för mycket troll så stänger jag (igen) ner den funktionen. Och jag granskar också alla inkommande kommentarer innan jag släpper igenom dom. Och till anonyma - skriv gärna ett namn. Det blir lättare med eventuell diskussion då.

Och läs gärna mina regler för min blogg.