lördag 6 juni 2009

Miljonen till Schyman kom från ABBAs Benny Andersson

Så fick en reda på vem som skänkte en miljon kronor till Fi, ABBAs Benny Andersson stödjer Schyman med en miljon. Bra! Positivt att fler bryr sig och ägnar energi till att stöda kampen mot förtryck och för demokrati, för det har varit valfusk med valsedlar som jag skrivit om förut.
Benny Anderssons pressmeddelande: Benny Andersson om sitt bidrag till Fi.

Kom ihåg i morgon att om det inte finns någon förtryckt valsedel så skriv Feministiskt initiativ på en blank valsedel.
Skicka Schyman till Bryssel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag tillåter numera även anonyma kommentarer, som ett test så länge. Blir det för mycket troll så stänger jag (igen) ner den funktionen. Och jag granskar också alla inkommande kommentarer innan jag släpper igenom dom. Och till anonyma - skriv gärna ett namn. Det blir lättare med eventuell diskussion då.

Och läs gärna mina regler för min blogg.