torsdag 4 juni 2009

Schyman får runt miljonen innan valspurten


Gudrun Schyman får runt en miljon kronor till valspurten! Läs mer här! Och här. Glad en blir! Det kommer väl till pass nu precis innan valdagen, och kan hjälpa Schyman till Bryssel.

Kom ihåg nu att skriva Feminitiskt initiativ på en blank valsedel om inga förtryckta finns.

Skicka Schyman till Bryssel!


Så vill jag uppmärksamma: Piratpartiet EU-kandidat anklagar Fi för att inte arbeta för jämställdhet
Det känns så: eh va? Fi gör inte vad?!

1 kommentar:

  1. Jag rekommenderar, utöver Livs inlägg, att även läsa mitt svar på talsom finns publicerat bl.a. på min egna blogg!

    SvaraRadera

Jag tillåter numera även anonyma kommentarer, som ett test så länge. Blir det för mycket troll så stänger jag (igen) ner den funktionen. Och jag granskar också alla inkommande kommentarer innan jag släpper igenom dom. Och till anonyma - skriv gärna ett namn. Det blir lättare med eventuell diskussion då.

Och läs gärna mina regler för min blogg.