söndag 16 augusti 2009

Kammaråklagaren "missförstådd" Nej knappast.

Så svarar Kammaråklagaren, han skyller på att många "missförstått" och "feltolkar" honom, men läser en artikeln och citaten så ser en att nej, det är ingen som har missförstått honom. Han säger sig stå för vad han sagt samt säger fortfarande samma sak. Detta med våldtäkt inom en relation ser han uppenbarligen fortfarande som "ordningsförseelse". Han fortsätter att visa på samma vidriga och hemska syn, en syn som ursäktar våldtäkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag tillåter numera även anonyma kommentarer, som ett test så länge. Blir det för mycket troll så stänger jag (igen) ner den funktionen. Och jag granskar också alla inkommande kommentarer innan jag släpper igenom dom. Och till anonyma - skriv gärna ett namn. Det blir lättare med eventuell diskussion då.

Och läs gärna mina regler för min blogg.