söndag 27 december 2009

Mera om: F! kampanj - feminister har bättre sex.

Veronica Svärd har skrivit ett till inlägg om denna kampanj, och länkar till denna artikel. Bra inlägg :)

Själv har jag läst runt lite, blandannat på denna kampanjs facebook grupp. Fick göra ett konto för detta för jag fick inte läsa på sidan annars, har inte velat vara med i facebook överhuvudtaget men ville se vad som skrivs där. En tråd på diskussion delen om olika låtar påminde mig om att skriva ett inlägg om något som jag har skrivit lite kort om förut i början av bloggen men vill skriva mer om igen - musik, och all den misogyni, sexism, homofobism och konservatism som finns i branschen och i alla olika musik genrer. Tänkte förklara lite mer men jag gör det i ett nytt inlägg istället då detta inte handlar om musik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag tillåter numera även anonyma kommentarer, som ett test så länge. Blir det för mycket troll så stänger jag (igen) ner den funktionen. Och jag granskar också alla inkommande kommentarer innan jag släpper igenom dom. Och till anonyma - skriv gärna ett namn. Det blir lättare med eventuell diskussion då.

Och läs gärna mina regler för min blogg.