lördag 15 maj 2010

Ny bloggdesign?

Ja byta bloggdesign, har velat det ett tag nu. Men jag får se om jag har detta, kanske byter igen sen. Just nu finns det ju ett problem, texten är för liten! :P
Fast inte i detta då jag valde större textstorlek.
Edit: Ja jag fick ändra några gånger fram och tillbaka, efter att jag bytte bloggmall så blev texten för liten. Men jag såg att det bara var att ändra ett enda nummer för att ändra all textstorlek på hela bloggen. Vilket kan ställa till problem då även text i menyerna på sidorna blir större. Men jag får se, går rätt snabbt att byta tillbaka till gamla mallen skulle denna inte passa så bra.

Edit 2:
Ja just ja, ingen bild i toppen heller, har inte gjort någon ännu. Så det ser lite väl tomt ut :/
Funderar på om jag skulle byta namn på bloggen också, till Funderingar och Feminism. Att jag har rosa i namnet, samt rosa färger på denna blogg, är faktiskt för att jag ser det som ett sätt att kritisera att det som ses som feminint ses ner på i samhället, så då färgen rosa på grund utav denna symbolik.
Men så vet jag också att andra medfeminister inte ser det så alltid, utan kanske får svarare att se seriöst på min blogg för detta med färger och ordval. Men jaja, det är väl som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag tillåter numera även anonyma kommentarer, som ett test så länge. Blir det för mycket troll så stänger jag (igen) ner den funktionen. Och jag granskar också alla inkommande kommentarer innan jag släpper igenom dom. Och till anonyma - skriv gärna ett namn. Det blir lättare med eventuell diskussion då.

Och läs gärna mina regler för min blogg.