måndag 28 juni 2010

Byta bloggdesign, igen.

Såg att det nu finns bättre och enklare sätt att ändra designen på bloggen, ska sitta och prova lite och se om jag kanske skulle byta igen, testade igår lite men såg att det verkar visst inte gå att byta till en egen bakgrunds bild om en vill, eller en logga. Eller ja det går ju, om en gör det manuellt.

Edit 17:03:
*ser titeln* Bloggdesign heter det... *ändrar* I alla fall, har bytt nu, även om bakgrundsfärgen inte riktigt är "jag". Jag är mer åt rosa och rött hållet, orange gillar jag också. Ska byta bild men det är smått irriterande att det inte går att göra i design grejsen om jag inte gör det manuellt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag tillåter numera även anonyma kommentarer, som ett test så länge. Blir det för mycket troll så stänger jag (igen) ner den funktionen. Och jag granskar också alla inkommande kommentarer innan jag släpper igenom dom. Och till anonyma - skriv gärna ett namn. Det blir lättare med eventuell diskussion då.

Och läs gärna mina regler för min blogg.