onsdag 23 november 2011

Bloggflytt snart

Ja det är dags för mig att flytta min blogg. Vilket känns både bra och dåligt. Bra för jag kommer få större kontroll över bloggen, mer funktioner och jag kan börja blocka diverse troll.

Men jag kommer verkligen sakna att min blogspot blogg är integrerad med mitt Google konto och hur lätt det är att skapa en snygg design på bloggen.

Men det kommer nog gå bra, det är lätt att importera allt från denna blogg till min nya blogg.

Skiftet kommer att ske innan månaden är slut, antagligen nu på söndag, Och det betyder inget inlägg den dagen, beroende på hur fort importeringen sker. Men det tar nog sin tid, gissar jag. Så det kan dröja tills måndag eller rent av tisdag innan jag kommer kunna skriva något. Jag kommer i alla fall när allt är klart skriva ett sista inlägg på denna blogg och peka er i rätt riktning till den nya.

1 kommentar:

  1. Hoppas det blir bättre på nästa bloggportal då :)

    /MsSophie

    SvaraRadera

Jag tillåter numera även anonyma kommentarer, som ett test så länge. Blir det för mycket troll så stänger jag (igen) ner den funktionen. Och jag granskar också alla inkommande kommentarer innan jag släpper igenom dom. Och till anonyma - skriv gärna ett namn. Det blir lättare med eventuell diskussion då.

Och läs gärna mina regler för min blogg.